Tuesday, February 1, 2011

舊文重貼 — 離奇新聞一宗



上面這宗惡搞新聞,相信只有好友ONLY會發出會心微笑; 不過大家看了以下的來龍去脈也就明白了:ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
悶爆



(隔左個幾鐘.)



笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
真係好悶


(又隔左半個鐘)


笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
你悶完未

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
打緊麻雀

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:


ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
唔係點呀

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
除衫果隻?

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
普通果隻

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
係喎...會唔會有人玩網上真人除衫麻雀呢

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
唔係嘛........
鬼佬就或者會

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
我諗起有次出德國trip...有個同事問左個問題

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
地球不停自轉,係咪?

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
so

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
每日轉一圈,係咪?

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
咁其實如果整架直昇機,昇上半空,隔半日,應該都去到地球另一邊囉喎...實際上又係咪呢?

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:


笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
係咪好得意呢

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
我地幾條友真係好認真咁討論左半日

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
一聽果下就係
稍為諗真D就知唔會了

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
係呢....但係...點解呢.....

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
地心有引力o架嘛
就算你一路keep住維持停留係半空
其實都會俾引力牽住走的

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
哈哈....我地果陣仲講到....如果整個好似獎門人果d吹乒乓機,吹個波上半空,隔半日個波會唔會跌左出黎呢?

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
你地真係悶得滯..........

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
其實果陣個同事問得有d舖排既...."拿...飛機起飛,就脫離左地心吸力既控制啦....咁咁咁...."

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
一開始就俾佢誤導左.....

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
咁PK

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
其實係佢自己都攪錯左

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
仲話engineer

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
不過真係好攪笑

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
低能仔

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
幾好玩丫

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
我打牌都打到好悶呀X

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
你試下大聲嗌

笨爸 -  Kick the Durian outta here! 說:
你們都自我中心.....但我愛你們 (另一死黨阿彭的msn名字)

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
講開大嗌
我試過有晚係屋企咁做

笨爸 -  我出煙喇 說:
典解呢

笨爸 -  我出煙喇 說:
打jj麼

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
兩點幾鐘
訓緊覺
聽到樓下唔知邊間屋有人打細路仔/女
喊聲嘈X到PK

我推開隻窗大聲X出去
「咁X慘, 跳海死o左佢呀PK」

靜哂

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
半夜

笨爸 -  我出煙喇 說:
頂你

笨爸 -  我出煙喇 說:
我笑左出黎

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
咁係丫嘛

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
又試過住正我樓上條友
係窗口"浪"毛毯
一日跌少少落o黎
第二日再跌少少落o黎
第三日已經半張掛住o左係我隻窗度
上去禁鐘又冇人應
結果到第四日終於成張跌哂long住係我隻窗度
咁冇理由我幫佢收入屋keep住先o架
由得佢又唔係

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
結果我將張毯推Xo左落街

笨爸 -  我出煙喇 說:
我頂.....

笨爸 -  我出煙喇 說:
你果度簡直係動物園

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
咁唔係點唧
事實上如果我日日開冷氣唔開窗o既話
張野確實應該係跌o左落街o架喎

笨爸 -  我出煙喇 說:
你應該收起佢

笨爸 -  我出煙喇 說:
兩年後搵日放返響佢門口

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
你老味

笨爸 -  我出煙喇 說:
應該都幾驚

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
俾我肯定報警

笨爸 -  我出煙喇 說:
又或者....

笨爸 -  我出煙喇 說:
搵個發泡膠箱pack好佢寄掛號俾佢

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
係就玩大D
搵個用過o既美國郵票返o黎貼上個箱度
扮張毯去完旅行返o黎

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
成箱擺係佢門口

笨爸 -  我出煙喇 說:
我都諗過....

笨爸 -  我出煙喇 說:
不過好似多左

笨爸 -  我出煙喇 說:
擺明有人玩野

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
我諗當晚佢會嘗試拎張毯上天台坐住
睇下飛唔飛得起
XDDDDDDDDDDDDDDD

笨爸 -  我出煙喇 說:
哈哈哈....

笨爸 -  我出煙喇 說:
咁就攪出人命

ONLY.ITALIANO!!!!!!!!!!!!!!!!! 說:
披毯漢天台墮樓亡.........

No comments:

Post a Comment